کودکان
ثبت نام كاربر
|
ورود
صفحه اصلی
مشاوره کنکور سراسری
مشاورین مرکز
مقالات
بیش فعالی
علايم بيماريهاي اعصاب و روان
داروها
ایمی پرامین
سرترالین
فلورازپام
سیتالوپرام
کلرادیازپوکساید
ریسپریدون
کلونازپام
آلپازولام
فلوکستین FLUOXETINE
متادون
ارزیابی بیش فعالی
گفتار درمانی
اوتیسم
بازی درمانی
اختلال دو قطبی
افسردگی
وسواس فکری
روال مشاوره بیماران ایدزی
تستهای روانشناسی
تست روانشناسی
MBTI تست
تست هوش جدید
تست اراده
تست شجاعت
تست نیمکره های مغز
تست شخصیتی
تیـپ شخصیتی
خونگرم هستید یا نه؟
تست خشونت و استرس 2
تست روانشناسی نقاشی
نمره اعصاب شما چند است؟
هنگام عصبانیت چه میکنید؟
تست شناخت احساسات
رابطه شخصيت با گروه خوني
تست سلامت روحی و روانی
تست روانشناسی اولویت زیگموند فروید
خدمات مرکز
معرفی محصولات
همایش ها
راه های جستجوی منابع پژوهشی
منابع و وب سایت های فارسی
وب سایتهای انگلیسی
فصلنامه های پژوهشی
کنفرانس ها
لینک های مفید
خبرگزاری ها
ايلنا
ايكنا
ايسنا
ايپنا
ايانا
الف
آنا
ايرنا
آريا
آموزش
سلامت
دانشجو
حيات
جام جم
بسيج
برنا
باشگاه خبرنگاران جوان
واحد مركزي خبر
وفا
قدس
فلسطين
شبكه خبر
روزنامه ها
ابتكار
ابرار
اسرار
اطلاعات
اعتدال
جمهوري اسلامي
خراسان
دنياي اقتصاد
رسالت
سياست روز
قدس
كيهان
مردم سالاري
همشهري
سايت هاي معتبر كودكان
ترانه، نقاشي،شعر،موسيقي
روانشناسي كودك
بازي،سرگرمي، چيستان
راهنمايي بارداري و بچه داري
داستان سرايي،چيستان،گالري عكس و نقاشي
نقشه سایت
درباره ما
تماس با ما
مترجم سایت
مترجم سایت
بیش فعالی
والدین عزیز شما می توانید با استفاده از چک لیست زیر فرزند خود را مورد ارزشیابی قرار دهید.
چک لیست ارزیابی کودکان بیش فعال
سوالات
کاملا موافقم
کاملا مخالفم
به سختی کاری را شروع می کند
به سختی بیشتر از یک دقیقه به دیگران گوش می دهد.
اغلب وسایلش را گم می کند.
به سختی کاری را ��مام می کند.
بدون فکر حرف می زند
بدون فکر کاری را انجام می دهد.
دوستان زیادی ندارد.
به رویا فرو می رود.
به ندرت در یک جا می نشیند.
بلافاصله دستور داده شده را فراموش می کند.
اشیا و وسایل داخل اتاق باعث حواسپرتی او موقع انجام کار می شود.
برای رفتن به مدرسه طول می دهد.
حرف دیگران را قطع می کند.
از انتظار متنفر است.
از ایستادن در صف متنفر است.
اگر نتواند کاری را به سرعت انجتم دهد،ناراحت و غمگین می شود.
دوست دارد با دیگران دوست شود ولی بدون کمک دیگران نمی تواند.
روابط دوستی اش مختل می شود.
با وجود پشیمانی از اشتباه در انجام کارها،باز هم کارها را اشتباه انجام می دهد.
بی وقفه حرف می زند.
اغلب حاضر به نشستن روی صندلی نیست.
در کار دانش آموزان دیگر دخالت می کند.
موقعی که از کاری واقعا لذت می برد پاسخ نمی دهد.
به سختی روی کارهای مورد علاقه اش تمرکز می کند.
سوالات زیادی می پرسد.
ورزش های فردی را بهتر از گروهی انجام می دهد.
به تغییرات کلاس توجه کمی نشان میدهد.
انرژی زیادی دارد.
فکرهایی می کند که دیگران هرگز به آن نیندیشیده اند.سرپرستی کودکان را در بازی های گروهی دوست دارد.
از حل مسایل لذت می برد.
کليه حقوق مادي و معنوي سايت متعلق به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی ناصح مي باشد